Tuesday, November 27, 2012

New Hobby !!

Siwon was crying
andit's making me want to cry either !!
sobs sobs ..
Annyeong everybody! 
I already found a new hobby ..
jeng 
jeng 
jeng 

sebenarnya, hobi aku dari dulu sampai sekarang yang tidak akan pernah berubah ialah membaca.
cuma kali ini, bukan baca novel, buku cerita, manga, majalah atau comics.
kali ini aku suka sangat baca fanfic.
dari Asian Fanfic.

sekarang ni tengah menghabiskan pembacaan tentang TEACHING COLD-HEARTED LUHAN TO FALL IN LOVE . 
it's not a bad story. with little broken english that I understand, I love this story.
selain tu, aku dah habis baca BEHIND LOCKED DOORS. sedih giler cerita ni! aku menangis! haha.. (ni cerita pasal SUPER JUNIOR.. so faham faham je lah.)
Lepas tu, aku ingin mengenali SUPER JUNIOR dengan lebih lanjut. 
LET'S LEARN MORE ABOUT SUPER JUNIOR .
baru je habis update ..
banyak cerita yang aku tak tahu, yang aku dapat. 

bila baca cerita semuanya ni, aku rasa macam lebih bersemangat nak tulis cerita yang baru.
tapi selepas aku, khatam baca cerita pasal LUHAN lah. 
hehehe...

more stories >>> ASIAN FANFIC