Wednesday, November 14, 2012

Gila !! :P


Assalamualaikum !!

berdasarkan tajuk di atas , sudah jelaslah menunjukkan bahawa saya sudah gila!
bukan disebabkan gambar di atas .
tapi disebabkan SUPER JUNIOR


sekarang sibuk mengumpul gambar BOYS IN THE CITY 4 in PARIS . 
gambar yang lawa sangat ! nak beli .. tapi , no money no talk !

pastu pastu ,
tengah kumpul gambar leeteuk and the gang masa leeteuk masuk army .
dah lama benda ni , tapi maklumlah orang duduk asrama memang slow sikit .
(perli diri sendirilah jugak)

dan tak lupa juga ,
undi SUPER JUNIOR untuk 2012 MAMA 
haha ..
kena undi ,
kali ni , aku kena pastikan SUPER JUNIOR dapat semua awards no matter what happened!
haha ..
(so, apa lagi? undilah tiap tiap hari)
don't forget to vote for SUJU !

dan yang terakhir sekali ,


aku jumpa gambar ni .
entah macam mana dia keluar aku tak tahulah .
taip nama Donghae , 
keluar gambar SIWON yang cute ni !!!
<3
haha ..
macam Tisya aku .
jumpa Siwon terus menjerit macam kena sawan .
eloklah, kawan dengan Tisya sekali . 
haha ...
tapi yang penting SIWON CUTE !
(tengok tu! macam Tisya)

Hai, Tisya! 
lepas ni aku geng kau lah! 
bila kau jumpa Myungsoo
dan 
aku jumpa Siwon 
kita akan jadi gila !
setuju tak ?

Myungsoo Tisya Punya !

mamat mata sepet ni , comellah jugak!
tapi , SIWON lagi comel!
haha ...

okey lah! daripada aku lebih lama merapu kat sini 
lebih baik aku stop dulu .

nanti nanti sambung lagi ...
nak cari idea buat short stories yang baru .
cerita ape ek ???