Saturday, November 17, 2012

Kawan baru . . .

ZELO !!

Assalamualaikum ...
hehe .. hari ni tak ada short story yang baru sebab cerita yang sebelum ni belum siap sepenuhnya. tak tahulah pulak bila nak siapkannya. yang penting, InsyaALLAH akan siap. cuma masa saja kita tak tahu.
sebenarnya tengah sakit hati sebab Running Man Episode 75 yang ada Siwon tak boleh download. dah bayak kali try tapi tetap tak boleh jugak. tension!
tapi tu bukan cerita pada hari ni. cerita pada kali ini ialah KAWAN BARU.
sebenarnya dorang semua tu bukanlah baru sebab dah lebih lapan bulan kami bersama. (macam couple pulak kedengarannya) :)

Asykin & Tisya
Dorang berdua tu tablemate aku. Sorang ni sangat pentingkan kecantikan wajah dan keutuhan tudungnya. yang sorang lagi kalau dulu dengan Minhwan tapi sekarang dah berubah hati ke Myungsoo pula. kami bertiga bolehlah masuk geng sebab ada minat yang sama. sorang minat anime. aku pun layan anime. yang sorang minat kpop. aku pun minat kpop jugak. tapi kitorang hanya tablemate sampai semester satu je. walaupun berpisah, tetap kami bertiga hangout sekali. haha. dah terbiasa. siapalah nak faham kami bertiga yang gila ni melainkan kami sendiri. 

Azzariani
dia ni, tak tahulah nak kata macam mana. dulu semasa semester satu, dia unit bawah aku saja. bila naik semester dua, dia kat unit sebelah dengan aku. baik orangnya. tapi banyak sangat penyakit. tak adalah banyak sampai setiap masa perlukan ubat . hehe ... selalu main basketball dengan dia.

Ana Zulkafli
Dia ni bukanlah Zarqali. budak Kindi yang selalu sesat dalam Zarqali . hehe . tak ada lah. dia ni macam aku . budak baru kat maktab tu . macam tisya dan ikin jugak . so , kami memang rapat . orangnya yang comel. ex sekolah Khir Johari.

Alia Natisya & Amira Syuhada

Azwan Protprotprot
tiga orang di atas tu ialah ahli homeroom cg sariza. homeroom aku . dorang bertiga yang paling aku rapat dalam homeroom tu. semuanya budak baru. Tisya tu classmate and tablemate macam yang aku cerita tadi. amira pula budak dailami. dulu dia roommate Tisya. selepas dirombak, ternyata dia tak boleh berrenggang dengan tisya. unit dia dengan Tisya hanya sebelah je. haha.
yang protprotprot tu budak akaun. jadi rapat pun sebab unitmate yang paling aku rapat sekelas dengan dia. lepas tu join basketball dengan dia. dia tak kisah kita panggil dia apa pun asalkan ada nama WAN. so, aku panggil dia tokwan. ada jugak nama wan tu. haha . orangnya yang sempoi so senang nak dekati. minat kpop jugak. siap boleh menari lagi . haha .

yang lain adalah juga rapat especially classmate and budak budak unit tujuh.
huhu ...

Fatin Lidiya
Ex-Unitmate 13
Classmate

Ikin, Tisya and Ana serta dua orang pengacau
semasa Jamuan Batch Form 4 2012
di PMI (Pusat Modal Insan)

Pija @ Nurul Hafizah Hussin
Classmate

Fizah @ Nur Hafizah Azman @ Azaman
Classmate
Bendahari Agong BWP 12/13
Squad Leader Terbaik untuk Kawad Kaki Kader Polis

Azza, Amni, Ikin, Farisha, Tasha, Tisya, Azia & Fath
Time Jamuan Hari Raya Aidilfitri 2012
@ Kelas 4 Zarqali
Samapi sini saja. nanti sambung lagi.
nak pergi ubati sakit hati yang masih bersisa tadi.
marilah kita bergelak ketawa menyaksikan variety shows yang ada kat KBSW
hilang segala masalah buat sementara.

bye!