Monday, July 18, 2011

Kisah Si Comel

hello~~~

nak dengar cerita tak ????

semalam bapak aku bawak balik seekor anak kucing ....
baru seminggu usianya kot .....

tak pandai menyusu.....
belum buka mata lagi....
anak yatim ....
semua kawan kawan dia dah dimakan anjing agaknya....


aku buat plan hari ni nak bawak dia pegi jalan...
saja.. nak kenal rumah ni pada dia....

malam semalam dia tidur dengan aku.....
bikin masalah saja sebenarnya bila dia tidur dengan aku....
tapi aku tak kisah....
asal kan dia tak meraung seorang sorang kat luar .....

mana tau ada pulak kucing jantan warna hitam putih, ekor panjang dan kurus pergi culik si comel aku !!!!!

aku marah gila ni !!!!

sampai menangis bila kehilangannya.....

:(


pagi tadi, kat sekolah aku rasa mmengantuk sangat ~~~

kalau ada bantal dan tilam yang empuk, pasti aku dah tidur nyenyak sampai meleleh air liur basi agaknya...

:)


tak ada perasaan langsung masa cikgu mengajar..
asyik fikir si tembam aku selamat dan bila aku balik sekolah dia bunyi kan suaranya yang lantang tu ...
tunggu aku balik....


tapi .....


itu hanya lah satu angan angan yang tak mungkin tak akan berlaku .....

tapi

nasib baik ada anak kucing yang lain kat rumah ni.....
kembar dia dah hilang....
agaknya si kucing kejam tu pun culik dia jugak...
dah la dia tu lemah... tak berdaya....

okay la.....

little kitty nak bermain .....
nak teman si comel ....



p/s: lupakan kisah lalu untuk berjaya di masa hadapan .....