Thursday, July 21, 2011

Fashion Style ~~~

ini post yang ketiga untuk blog ni dan post yang entah keberapa untuk ari ni ......
cuba klik kat sini untuk lagi satu blog yang sangat aktif sebab setiap hari ada post dan dalam dua bulan dah 600 lebih post .....
hahahaha.....
semuanya dari youtube ...
tapi tak semua lah .....

sebenarnya aku memang tak dak keja nak buat ....

sekarang ni aku nak post pasal 




cantik tak ????

aku nak beli tapi aku memang miskin sekarang ni ......
banyak duit dah habis sebab folio sejarah ....
haish ~~~

dah nasib ..... nak buat macam mana ....

itu cuma dress ... colournya menawan hati aku ....
dress yang flow ~~~

selain itu, 





suka yang tops dia ....
nice ~~~

memang nice ~~~


it's look very special ~~~


that two photos are for autumn collection ~~

nice !!!

selain itu, artist kpop pun memang cantik dress diorang ....
contohnya macam ::




Seohyun, ahli SNSD .....
ada tak baju yang dia pakai tu ???


Baju yang Yong Hwa pakai tu nampak saja simple tapi amat sesuai dengannya ....




Ahli FT Island ini amat sesuai untuknya .....


Dalam drama Mary Stayed Out All Night, fashion yang dipakai para pelakonnya amat menarik perhatian .....
fashion jalan korea semasa musim sejuk amat cantik........ setaraf dengan fashion high class ......




No comments:

Post a Comment