Monday, July 25, 2011

Kau Tau Tak AKu Bosan !!!!

BHAHAHAH !!!
annyeong semua !!!
nak jadik korea sikit .....


ada selera tak kalau tengok gambar kat atas ni ???
kalau aku memang tak ada selera sebabnya aku ni anti-vegetables ...
kalau sayur yang makan pun ....


Kangkung masak belacan yang mak aku buat ...
nyam nyam !!!
sedapnya ... nak ambil bau sikit !!!


nampak bendi tu ???
nyam nyam nyam !!
laparnya ~~~

itu saja tumbuh tumbuhan yang bewarna hijau yang aku suka ...
sawi pun okay jugak ... tapi kadang kadang saja .....

aku ni cerewek sikit ...
hahahaha ...

kalau korang semua nak bagi hadiah birthday aku ...
aku cadangkan kasi ...

sedapnya !!! ranum !!

or 


masamnya ~~ nyum nyum nyum ... delicious !!!

hahahaha !!!

tula makan yang tak pernah aku berubah selera ...
kalau yang lain ... kadang kadang suka dan kadang kadang tak ....
ikut selera ...
tapi kalau green apple or orange ....
sebakul boleh habis tak sampai seminggu ...
(mengikut saiz dan jumlah)

kalau nak tau khasiat green apple cuna click kat SINI .....
trust me ... it's good for health ...
"An apple a day, keep the doctor away"

hahaha ...

benefit untuk buah orange pulak kat SINI ....
"An orange a day keep the hospital away"
ngee ~~ hahahaha ... pepatah sendiri ...

hehehehe ...
okay la sampai sini saja dulu ....


No comments:

Post a Comment