Saturday, July 23, 2011

Giveaway Dari Korea @fasihah.com


ngee~~~~  ngee~~~ ngee~~~~ 

perasan tak title yang ada pada gambar tu ????
perasan kan .....
hahahaha
orang yang tulis ni pantang tengok perkataan korea !!!
hahahaha !!!!



tersengeh macam kerang busuk bila baca syarat yang masuk GA ni ~~~

apa apa pun bagi yang nak masuk ....
korang kena la pergi ke SINI
dia ada terangkan macam mana korang nak masuk .....

TAPI !

bagi yang tak ada blog tu ....
susah sikit la nak masuk ~~~~
maklum saja lah ini untuk BLOGGER yang bertuah saja ~~~



hah !!
kan dah tergaru kepala ~~~



agaknya boleh menang tak ???
haishh ~~~
hadiahnya hanya supuluh ....
bak kata si penaja hadiah ....
dan bukan sorang dua yang masuk ....
BERATUS blogger yang masuk !!!

nasib la ....
kalau tak dapat hadiah pun ...
kira dah masuk tu pun dah okey ~~~~