Wednesday, August 3, 2011

Hari Ini ~~

mula mula sekali aku rasa sakit hati sangat !!!!

orang yang duduk kat sebelah aku nih jenis yang pikir dia tuh hebat sangat walaupun sebenarnya dia tak ada lah hebat sangat ....
ingat kan bila dah pergi tuisyen sana .. tuisyen sini ... dah pandai ...

rupa rupanya hampeh ...

bulan puasa nih lah kau bikin masalah ...

ko pikir nanti PMR ada orang nak tolong ???
jangan harap lah !!!

sekali kau keluarkan satu huruf je .. kau dah kena halau dari dewan lah wei !!!

nanti trail minggu depan ... jangan harap aku nak duduk sebelah kau ....

untuk cik kak tuh ....
KALAU NAK TAHU JAWAPAN ... CARIK LAH SENDIRI !!!
JANGAN PIKIR KALAU KO KAYA SANGAT  .....
PERGI LAH TUISYEN .....
CARIK ILMU LEBIH SIKIT ...
LAGI SATU , JANGAN ASYIK NAK GOSIP SAJA ...
DAN JANGAN CAKAP BURUK TENTANG ORANG LAIN ....
PIKIR LAH SENDIRI TENTANG DIRI SENDIRI ...

sebab tuh lah aku duduk kat tempat lain ...
meloyakan duduk sebelah kau ....
dasar pemalas ...

********

lagi satu masa kelas math tadi ,, kitorang buat paper 2 percubaan PMR SBP & Sekolah Kluster ...
trust me !
soalan nya memang level A lah !
dah nama pun kertas 2 ... mestilah tak boleh guna kalkulator ..
tapi budak budak nih memang pekak lagi buta ... serta tak kenal huruf ...
pakai jugak kalkulator ....
punya lah senang hidup ...



Super Junior !!

hikhikhikhik ..
nasib baik ada SUPER JUNIOR ~~~
kalau tak mesti aku masih lagi bermasam muka ...

MV MR SIMPLE dah keluar !!!

YAHOO ~~~~~~~~

aku rasa aku nak tarik balik kata kata aku dalam post yang sebelum nih ...

AKU SANGAT SUKA MR SIMPLE !!!!

hakhakhak ...

bila dengar lagi sekali ...

BEST sangat !!!

mv dia pun best jugak !!!!

kalau nak tengok ..
carik lah sendiri ...
malas lah nak uploadkan ...

okay lah ~~

BYE BYE 

No comments:

Post a Comment