Sunday, August 21, 2011

Merdeka Raya

assalamualaikum,,, semua !!!

apa khabar?? 
puasa kah???
hehe ~~ saya puasa~~

okay .. 
tengok tajuk kat atas sekali lagi. 
yah! 
MERDEKA RAYA



sekarang nih pukul 6.05 petang hari Ahad 21 Ogos.
tinggal lagi sejam nak buka puasa.. sabo je lah ..
bila tengok kalendar tadi, tak sangka tinggal lagi seminggu untuk sekolah pada bulan ini. 
peperiksaan membuatkan aku selalu lupa tarikh lah!
ini juga bermakna yang puasa makin hampir melabuhkan tirainya.
dan syawal bakal menjelma.
entah kenapa puasa tahun ini rasa macam tak meriah langsung.
maybe sebab aku nak PMR. so, malas nak ambil hal yang kurang penting.


raya tahun ini juga jatuh pada hari kemerdekaan negara kita. 
jangan fikir aku nih minat korea terlebih sangat sampai kemerdekaan negara sendiri pun aku tak tahu.
dan merdeka tahun ini bukannya disambut pada 31 Ogos tapi pada 16 September.
sekali gus, menyambut kemerdekaan bersam-sama Sabah dan  Sarawak yang menyertai Persekutuan Malaysia pada 16 september 1963.(tak salah tahun kan???) 
yeah! aku belajar sejarah!


yang atas tuh orang punya. nanti aku buat sendiri okay ???
maybe tahun ini aku balik kampung.
ya ya ya . Felda memang lah kampung aku. 
tapi maybe tahun ini aku balik Kedah.
sapa yang tinggal kat Kedah, meh sini hang pa bagi alamat rumah hang pa . meh aku raya kat rumah hang pa.

dan sekarang nak cakap sikit pasal Super Junior.


tadi Super Junior menang Inkigayo. 
yeay !!! 
Siwon pun ada jugak.
tapi masa di umumkan pemenang, rasanya Siwon tak ada. ???
entah lah. 
Siwon ku sayang sekrang nih tengah busy shooting drama terbaru dia.
kalau tak silap tajuknya Poseidon (macam gitulah bunyinya)

dan aku telah pun siap menaip dan menge-post satu fanfic.
korang bacalah nanti dan berikan komen.

KPOP FanFic

okay...
sekrang tiba masanya untuk mengucapkan selamat berbuka puasa
dan
good bye ~~

No comments:

Post a Comment