Tuesday, August 16, 2011

Aku pun ada lah !




haha !!
sekarang nak cerita pasal OCTOVE.
dengan slogan ~~ WE ARE DIFFERENT
main ranking..
yah!

yah! aku dah ada octove. 
tengok tuh. 
baru ranking ke 1377
dengan pangkat CADET
sebanyak 195 octopoint

cuma nak komen sikit lah.
benda alah tuh slow sangat. 

daripada aku bukak facebook, boleh jalan jalan kat fb orang lain, benda alah tuh masih lagi loading benda alah yang sama sebelum aku bukak fb lagi.

aish!

aku tahu lah ko tuh adik beradik octopus, so tak payah lah nak lambat sangat.
nasib baik namanya tak penyu or kura kura.
kalau tak mesti lagi lambat punya !

tapi, aku bangga lah ada octopus octove nih. 
maklum lah, malaysia punya.

ngee ~~