Tuesday, August 2, 2011

Aku rasa HAPPY sangat !!!!!!!

haiyah !

aku rasa tersangat lah HAPPY sekarang nih ....

tadi tengah hari balik sekolah memang rasa penat gilo bapak !!!

lepas bukak youtube ... 

dengan tersenyum lebarnya sampai ke telinga ....

aku nampak .....





aku ternampak lah gambo kat atas nih ...
yah itu SUPER JUNIOR ...
dan sebenarnya lagu MR SIMPLE dah keluar ~~~

yeay yeay yeah !!!!

aku HAPPY !!!!!!!!!!!

cuba dengar lagu nya ...


bagi aku lagu nih tak der lah macam aku fanatik sangat ... okay lah ~~

tapi aku suka lagu ...


tajuknya STORM ....
aku suka sangat !!!
ikut taste aku sangat !!!

untuk audio yang lain ... 
dengan besar hatinya ,,,, sila layari KPOP LOVERZ .....

tengok teaser MV diorang macam best saja ...
tapi MV dia belum keluar lagi ....
cuba tengok teaser nya ...


ada lagi satu .. bahagian yang ke dua ....

ah !! diorang nampak handsome dalam teaser nih ~~
TAK SABAR LAH !!!

nak jerit sikit ....

ARGHHHHH !!!!!!!!!!!
SARANGHAE SYUPEOJUNIEO ~~~

hikhikhikhik ~~~ 

okay lah ... 

bye-yeom

No comments:

Post a Comment