Monday, December 10, 2012

WELCOME !! ~ ~ ~

2012 ASIA SUPER SHOW CASE 



Hati aku tak tenang. Rasa ada yang tak kena. Thinking of SUPER JUNIOR and EXO made me have a heart ache. Adakah mereka berada di MALAYSIA memnyebabkan aku tak senang duduk? Haha. Semalam laaklah baca satu tweet, “Akhirnya aku menghirup satu udara yang sama dengan EXO.” Crazy! Dan aku terfikir, apakah sebelum ini dorang duduk di planet lain ke? Of course lah sejak dorang lahir dan kita lahir lagi, kita menghirup udara yang sama dengan EXO lagi.

Argh! Macam mana ni? LUHAN dan SUHO mengambil alih tempat SIWON! Haha. LUHAN terlalu comel untuk dibenci! Sekarang baru aku perasan yang aku agak sensitif dengan perkataan SUPER JUNIOR, SIWON, EXO dan LUHAN. Walaupun SIWON tak datang ke Malaysia untuk ASIA SUPER SHOWCASE MALAYSIA, tapi aku harap dia datang untuk GOLDEN DISK AWARDS nanti. Biar aku frust menonggeng dan lupakan soal SPM. Haha. <Kurang asam!>

Since, tahun depan aku dah nak SPM dan aku tak boleh lari dan bersembunyi dari benda alah tu, so mungkin aku akan cuba kurangkan KPOP buat sementara. Dan juga blog ni, facebook dan mungkin twitter. <Tapi, bolehkah aku?> haha. Dulu time PMR pun aku kata macam tu, tapi sebulan sebelum PMR pun masih sibuk dengan SUPER JUNIOR. Haha. Tapi kali mungkin aku serius.

Maklumlah pelajar sekolah asrama, bukan macam sebelum PMR, pelajar sekolah harian yang banyak dugaan. Aku rasa aku nak tetapkan pointer aku untuk semester satu 2013 nanti. Lebih tinggi daripada final semester dua 2012 yang lepas. Tinggi tu! Tapi, I can do it! Nothing impossible. Serius giler aku. Dan aku dah buat research (secara kecil kecilan sajalah.) aku nak ambil pure science untuk chemistry. Yeah! Tapi aku kena tengok balik result chemistry aku nanti. Dan mungkin aku akan cuba fikirkan soal photography.  . dan aku nak ambil seni untuk SPM. Terpaksalah aku serius dalam berseni. :’(

OMG! Tadi time tengokTOTALLY SPIES! THE MOVIE nampak nama LUHAN. Haha. Serius aku nampak nama tu. And sebelum aku terlupa.

WELCOME TO MALAYSIA, EXO M, BTOB AND SUPER JUNIOR M. WELCOME TO A BEAUTIFUL AND PEACE COUNTRY. ENJOY YOUR DAYS IN MALAYSIA AND DON’T FORGET TO TRY NASI LEMAK, SAMBAL BELACAN AND OTHER FOOD. AND ALSO PLEASE COME BACK TO MALAYSIA AGAIN! LOVE YOU EXO M, SUJU M AND BTOB. 
I LOVE LUHAN! HAHA.
Cute LUHAN !!

Kena cari gambar dorang kat KLIA. Semalam, KLIA, EXO M dan BTOB jadi trend kat twitter. Showcase tu hari ni! OMG OMG. Kena keep in touch dengan Baki and 8TV kot. Haha. Arrrrggggghhhhhhhh!!!!!!