Monday, December 31, 2012

A Goodbye




Adakah suasana yang membosankan membuatkan otak aku tidak berjalan dengan lancar?

No matter how it hurts, it’s fine now, because I’m going to see you

Because I missed you so much during the time you were far away

*The day when my heart flutters because I will get to see you in a while

The day when my lips naturally smile though my heart aches

The day when I no longer can tell you I love you

The day when we break up that makes my heart flutter like this

La la la la la

(It’s just that I’m happy when I see you)

I love you, I love you, I confess matching my steps

*The day when my heart flutters because I will get to see you in a while

The day when my lips naturally smile though my heart aches

The day when I no longer can tell you I love you

The day when we break up that makes my heart flutter like this

There’s no need to feel hurt beforehand. Now I just love you like this

La la la la la

*The day when my heart flutters because I will get to see you in a while

The day when my lips naturally smile though my heart aches

La la la la la

No matter how it hurts, it’s fine, I’m happy with this moment alone

 

Cuti pada tahun 2012 inilah yang paling teruk sedunia sebab cuti kali ni yang paling membosankan. It’s not about homework. Peduli apa aku dengan homework, masalah sekarang ni ialah asyik terperap kat rumah. Damn so boring! Kerja aku kat rumah ni ialah mengadap lappy, dengar lagu, tengok TV, surfing internet, Twitter, makan, minum dan kadang-kadang mengadap buku lah jugak.

Memang lah cuti sebelum ni pun macam ni jugak, tapi lain. Serius aku rasa tak best langsung. Dan aku rasa aku dah plan aktiviti aku kat maktab nanti. Tapi kena tengoklah jugak keadaan macam mana dulu.

First sekali, maybe once a week jogging. Dan kadang-kadang ataupun selalu turun main basketball. Then, time exam week, stay petang sampai dinner time. Weekend pula stay sampai pukul tiga mungkin? Basuh baju hari Jumaat. Pastu, jangan skip prep langsung without any good reason. Tidur kena awal, lepas balik prep terus tidur. Iron baju kalau boleh kena malam, tapi pagi-pagi kalau awal pun boleh jugak. Jangan skip makan, itu yang paling penting! Selalu outing. Homework must on time siap. Jangan study sampai lewat sangat. Limit time ialah pukul 12.30 mlm.

Nice plan! Harap sangat berjalan dengan lancar. Nothing impossible in this world. Aku juga akan cuba kurangkan internet tapi bukan berhenti. Mana boleh boleh berhenti. Nak mati agaknya kalau aku berhenti menggunakan internet.

Lirik kat atas tu, lagu A Goodbye dinyanyikan Super Junior dalam album ke-enam dorang SEXY, FREE & SINGLE. Memang sedih tapi best.