Monday, December 31, 2012

Hohoho!!!

The last day of 2012
- @siwon407 -



Last 28 December, aku and family had an outing tapi tempat yang wajib seperti selalu. Pantai Merdeka. Tapi kali ni agak special sikit. Aku and my parent naik bot dan pergi ke Tanjung Dawai. LOL. Dah lama tak naik bot. Pastu, jalan-jalan lah setikat Pantai Merdeka tu. Banyak giler barang. Beg ciplak yang jual tu pun cantik dan murah jugak lah. Sebelum balik, sempat lah juga merasa ABC Gunung Jerai yang kononnya famous tu. Tinggilah jugak dan banyak. Kalau aku makan sorang, konfem tak habis. Kesannya, sekarang aku rasa tekak aku ada sedikit masalah. Itulah makan ais banyak sangat! On the way balik, dapat lah tengok bulan yang kebetulan sedang mengambang penuh sambil menikmati angin malam. Ahh! Indahnya semulajadi.

That my last day of outing with my family in year 2012 for the last Friday of 2012. A little bit tiring but awesome! :D

Lepas sampai rumah, bukak twitter dan #kbsgayodaejun jadi trend. Sejak pagi tadi lagi twitter sibuk dengan bendalah tu. Pasal rambut baru Siwon yang kembali handsome seperti dahulu kembali, blue hair of Eunhyuk yang berjalan tempang dan jaket yang SUPER JUNIOR and the stafts pakai ada perkataan “SUPER JUNIOR THE LAST MAN STANDING” and ada gambar dorang pakai baju tu. Pastu malamnya, KBS Gayo tu jadi trending. Ada SHINee, SUPER JUNIOR of course, KWILL, Infinite and others! I want to cry because I can’t watch the live stream. Sobs sobs!

Lagi satu yang aku sakit hati. Disebabkan aku balik ke asrama sehari lebih awal dari yang sepatutnya, so aku tak dapat tengok M Count Down : Smile Thailand and Music Video Awards yang sepatutnya disiarkan pada hari Isnin ini bermula pada jam 9.30 malam. Sah sah lah time tu aku tengah kemas unit yang berhabuk tu. Kalau tak pun tengah bersembang dengan penuh semangat dengan unit mate aku. Macam mana ni! Aku rasa nak menangis lah!

Selain itu, City Hunter akan ditayangkan pada bulan Januari ni lepas Hate To Lose habis. Aku nak sangat tengok opening drama tu sebab sebelum ni aku tengok, aku tak faham. Memanglah aku dah tengok tapi siapa yang sanggup ketepikan Lee Minho yang handsome tu? Siapa? Ahh! Lagi satu episode pertama Queen & I, hari ni. Ahh! Tak sabar nak tengok lelaki dengan senyuman yang cukup menawan tu. Aku tak ingatlah nama dia. Episode akhir The Strongest Kpop Survival tu aku tak faham langsung. What was that? Yang bagusnya dorang berbaik semula. Tapi macam ada miss something. Mungkin 8TV cut kot.

Dan beberapa hari yang lepas aku baru dapat tahu yang ada satu group baru dari Pledis akan buat debut pada tahun 2013 ni. Namanya SEVENTEEN. Ada tujuh belas orang dalam group tu dan umur dorang kebanyakannya ialah tujuh belas tahun. Means sebaya dengan aku. Okay! Dan mungkin sebenarnya NU’EST tu pun sebahagian dari SEVENTEEN tu. Cuma, group tu masih berahsia lagi. I’m kind of surprise bila ada satu tweet ni kata, “If the ELF turn themselves to EXOTIC, it’s possible they change to Seventeen”. I’m ELF and I like EXO. But SUPER JUNIOR is still my first love even before this I’m Triple S. But being one of the ELF is best decision that I’m ever made.

Something that I’m looking forward for this upcoming 2013 is the return of our Cute Diva Cinderella, Kim Heechul! OMG! He will be in Super Junior soon! I can’t wait already! He’s coming! Will he be the same missing Cinderella? What ever it is, I still love you, Heessica! Oh gosh! Now I can’t wait for Leader Leeteuk to comeback! Maybe when Leeteuk’s back, I’m there waiting for him with the other ELF. Haha. Maklumlah dia balik pada 29 Julai 2014. Dah habis SPM pun, and result pun dah dapat. Mungkin aku tengah study kat Korea. Siapa tahu, SPC milik aku? Haha!

Okaylah sebelum aku melalut melebih lagi, lebih baik aku stop sekarang. Can’t wait to finish my SPM! OMG OMG! 2013 will be soon ~~~~

Maybe my last message for 2012,

2012 ialah tahun yang penuh dengan warna. But i’m having fun with it. Soon 2013 will be tough because of the SPM. I’m really hope that my SPM’s result like my UPSR and PMR’s resluts. It will be the last year of me to be in the high school. I’m sorry if I have done something wrong that I didn’t noticed it or I noticed it and I just let it go.

To all Malaysian 96-line, good luck for your SPM and mine too. Wish my luck! To SUPER JUNIOR, please make a comeback with my beautiful Cinderella. To Siwon, don’t you ever think to leave Super Junior. To Leeteuk, stay healthy and keep your dimple and smile safe. To Infinite, MBLAQ and EXO, I’m waiting for your comeback and hope I like it. To Seventeen, Suju is still my love and I’m seriously waiting for your debut and make sure it’s super rocking debut of the year. To all of you, please be healthy, stay with a warming smile and keep support Kpop! Jjang! Kpop is Daebak!!


p/s : [FCTS] The lazy Myungsoo tagline is DAEBAK! He really loves black and takes pictures. Hoya loves purple like Tisya. Sunggyu is sensitive with his age and he is knowledgeable. Lee Joon is really a BABO. Mir is a mature man.