Sunday, September 11, 2011

Kau Sayang Aku Tak ???



Heechul yang handsome, awak kenal saya tak?
Of course lah tak ~~

hakhakhakhak
aku gila~~

no mood at all.
SUPER JUNIOR
aku rindu padamu wahai SIWON yang aku cintai !!!
di mana kah kau ???
kenapa kau selalu tiada???

Kenapalah Super Junior kat Korea???
Kenapa bukan di Malaysia???!!!!
Bila kamu semua nak datang Malaysia!!???!!
Aku sangat terdesak nak jumpa Super Junior !!!
Siapa boleh tolong ???!!!???

Kan bagus kalau Super Junior boleh dengar dan baca apa yang aku tulis.
Kan bagus kalau aku ni teman naik Super Junior.
Kan bagus kalau aku boleh pergi Korea.
Kan bagus kalau Super Junior datang Johor especially di Felda Ulu Terbau ni jumpa aku.
Kan bagus kalau aku faham bahasa Korea.

namun semuanya hanya lah mimpi.
namun bolehkah mimpi ini menjadi realiti ???
bagaimana caranya???

Siwon, awak sayang saya tak?

SAYA SAYANG CHOI SIWON


No comments:

Post a Comment