Thursday, September 15, 2011

Saya mintak maaf ~~

A-CHa

Okay~~ Sesi terus terang.

PMR semakin hari semakin hampir. Dan yang pastinya, aku semakin takut tatkala memikirkannya.
Lagian pula, trial aku tak dapat capau target yang aku tetapkan. 
Namun, aku tetap akan berusaha dengan lebih lagi.
Tapi, apa kebendanya aku usaha.
tiap tiap hari kerjanya online saja!
whatever about that!

So, disini aku ingin memohon maaf kebada sesiapa sahaja yang korang fikir aku nih buat salah. 
sejak lahir sampai lah dan ke tua nih.
especially buat Miss B* and Miss F*.
by the way, Happy Birthday Miss B*. Semoga panjang umur. dan murah rezeki.

kenapa aku buat macam nih?
Sebab PMR dah tak lama lagi.
Just around the corner.
So, aku nak bila masuk dewan peperiksaan nanti dengan kosong dosa yang aku buat pada orang yang ada kat dunia nih.
lagi pun, aku nih bukannya suka simpan dendam.

selalunya dendam yang aku simpan tak adalah lama sangat.
dan aku jugak tak selalu fikir tentang orang yang aku tak suka dan orang yang tak suka aku.
buang masa babe fikir pasal benda alah yang tidak ada gunanya.
lebih baik fikir tentang benda benda yang berfaedah sikit.
jangan lah selalu nak carik pasal dengan orang lain.

Sorry to say, Miss B* dan Miss F*. Masalah anatara kita bertiga tak pernah aku ceritakan pada sesiapa pun termasuklah parents aku sendiri. Kalau aku cerita pun, itu cumalah cerita palsu yang menjadi rekaan saja.
Lebih baik aku telan kepahitan daripada aku menceritakan tentang keburukan orang lain.
Hahha!!! Baik sangat aku nih.

Dan aku masih ingat, perkataan BERDIKARI yang ada dalam mesej yang terakhir pernah Miss B* kasi pada aku. 
yalah! dalam dunia, siapa yang tak berdikari memang akan tenggelam dalam dunia yang canggih sekarang nih. 
lagi pun, sampai bila kita nak harapkan mak bapak dan kawan kawan???
Kalau kita sorang sorang nanti, hanya diri kita yang mampu kita harapkan.
dan dalam dunia ini hanya diri kita saja yang boleh kita percayai.

serta, aku ini seorang kawan yang setia.
Buktinya, masa Miss F* buat open house aku datang dan aku dan Miss R* saja yang dari SMK** yang datang ke open house mu! bayangkan! Miss B* yang BFF kau tuh, bukannya datang pun! puihh!
selain itu, masa raya tahun lepas, Siapa yang temankan kau beraya satu hari suntuk, Miss B*???
aku jugak! Aigoo~~
Lepas tuh, masa aku nak memperbaiki hubungan rengang antara my best buddy and I, korang cakap korang dah tak nak kawan dengan aku???? 
WTF!!!!
ya! dia punya sikap maybe korang atk suka. tapi berbanding dengan korang berdua, dia lebih satu kepala dengan aku. PAHAM TAK!!!!
Kalau dengan korang, hanya cakap pasal jantan keparat yang tak berguna satu sen pun, buat apa!!!
kalau boleh jadi laki tak hapa lah jugak!!!
ni, belum tentu kesahihannya lagi.

So, SORRY!!!! 



No comments:

Post a Comment