Saturday, September 10, 2011

Nombor Empat






dalam duania aku sekarang ini, terdapat nombor empat yang sering berada disamping aku.
nak kata nombor empat itu favourite, tidaklah.
cuma bila difikirkan kembali, kerap sangat nombor empat muncul dalam hidup aku pada tahun ini.


Spiritual Meaning of Number Four
Four: The symbolic meaning of number Four deals with stability and invokes the grounded nature of all things. Consider the four seasons, four directions, four elements all these amazingly powerful essences wrapped up in the nice square package of Four. Fours represent solidity, calmness, and home. A recurrence of Four in your life may signify the need to get back to your roots, center yourself, or even "plant" yourself. Fours also indicate a need for persistence and endurance 

From : : Spiritual Meaning of Numbers



sebab kenapa aku sering terlibat dalam nombor empat ialah adik aku tahun ini berumur empat tahun. dan budak yang mak aku jaga pun umurnya empat tahun. anak mak cik dan paksu aku pun empat tahun. dan kesemua budak yang berumur empat tahun yang aku kenal ialah empat.

 kemudian, ramai jugak budak tingkatan empat yang aku kenal a.k.a budak reumur enam belas tahun.
antaranya, cousin aku kat pahang. sedara aku kat kota masai dan budak budak form four kat sekolah yang handsome. budak budak yang lahir pada 1995 memang handsome handsome dan cantik cantik belaka.
especially si kembar Youngmin dan Kwangmin serta No Min Woo dari Boyfriend.

Kwang Min

Young Min

Min Woo

meleleh air liur bila renung muka depa semua.

bye-eom~~

No comments:

Post a Comment